Rozdział III czyta Andrzej Szubski

Chcecie posłuchać o kobiecie, która wyrzucała pieniądze za okno, zmieniała ciągle kochanków wyzyskując ich i rujnując, a okresy szaleństwa przeplatała chwilami uniesień i czułości macierzyńskiej? Bądźcie czujni! Już niedługo będziecie mogli posłuchać aktorki i aktorów Teatru Polskiego w Poznaniu czytających „Nanę” Emila Zoli w przekładzie Czesława Mastelskiego.

Rozdział II czyta Teresa Kwiatkowska

Chcecie posłuchać o kobiecie, która wyrzucała pieniądze za okno, zmieniała ciągle kochanków wyzyskując ich i rujnując, a okresy szaleństwa przeplatała chwilami uniesień i czułości macierzyńskiej? Bądźcie czujni! Już niedługo będziecie mogli posłuchać aktorki i aktorów Teatru Polskiego w Poznaniu czytających „Nanę” Emila Zoli w przekładzie Czesława Mastelskiego.

Rozdział I czyta Piotr Dąbrowski

Chcecie posłuchać o kobiecie, która wyrzucała pieniądze za okno, zmieniała ciągle kochanków wyzyskując ich i rujnując, a okresy szaleństwa przeplatała chwilami uniesień i czułości macierzyńskiej? Bądźcie czujni! Już niedługo będziecie mogli posłuchać aktorki i aktorów Teatru Polskiego w Poznaniu czytających „Nanę” Emila Zoli w przekładzie Czesława Mastelskiego.

Tu Radio_1875! Obiór! Odcinek 12

Przed nami odcinek 12. podcastu Radio_1875.

O najbardziej urokliwych uliczkach Paryża, o tym jak zdobyć czerwony pas teakwoondo, debiucie poetyckim na łamach „Medycyny Praktycznej” i wreszcie o nadchodzącej płycie zespołu Wieczornik opowiada w najnowszym odcinku podcastu Radio_1875 Ola Samelczak – aktorka Teatru Polskiego w Poznaniu.

Zostańcie z nami, nie regulujcie odbiorników – nadajemy dla was z ulicy 27 Grudnia.

Niedawno zachwyciła poznańską publiczność brawurowym spektaklem „Piosenki mojej mamy, czyli w domu bez zmian”. Absolutna perła naszego zespołu aktorskiego. Bezkompromisowa, magnetyczna, pełna pasji i energii – drodzy państwo – Ewa Szumska!

Rok 2024 witaliśmy z Piotrem Dąbrowskim , aktorem Teatru Polskiego w Poznaniu od 2010 roku.
A rozmawiamy między innymi o postanowieniach noworocznych i nie tylko – czy mają sens, czy nie warto ich robić.
Poza tym dowiecie się, czym się różni pyza od pampuchy, jak dotrzeć do Poznania z Białegostoku i ile razy żegnano „Mistrza i Małgorzatę”.
Zostańcie z nami, nie regulujcie odbiorników – nadajemy dla was z ulicy
27 Grudnia.

Zostańcie z nami, nie regulujcie odbiorników – nadajemy dla was z ulicy 27 Grudnia.

Radio_1875 – podcast Teatru Polskiego w Poznaniu! NOWY SEZON

Z niewielkim poślizgiem – wracamy!

Od sierpnia 2022, w nieco luźniejszej formule, spotykaliśmy się z ludźmi Teatru i rozmawialiśmy o wszystkim i o niczym, o rzeczach ważnych i imponderabiliach.

Wraca podcast Teatru Polskiego w Poznaniu – Radio_1875!

Przed nami odcinek 1 [9].

Są takie rozmowy, o których mówimy, że były szczere do bólu. To właśnie jedna z nich.

W najnowszym odcinku teatralnego podcastu poznacie lepiej aktora naszego teatru – Pawła Siwiaka. O życiu bez social mediów, próbie bycia na 100% tu i teraz, ojcostwie ale również o pieczeniu chleba, żeglowaniu, lataniu dronem opowiada nam nasz człowiek prosto z wildeckiego fyrtla.

 

Wszystkie wpisy – tutaj  PODCAST RADIO_1875

 

Zostańcie z nami, nie regulujcie odbiorników – nadajemy dla was z ulicy 27 Grudnia.

Tu Radio_1875! Obiór!

 

Émile Zola „Nana”, rozdział II – czyta Teresa Kwiatkowska

Chcecie posłuchać o kobiecie, która wyrzucała pieniądze za okno, zmieniała ciągle kochanków wyzyskując ich i rujnując, a okresy szaleństwa przeplatała chwilami uniesień i czułości macierzyńskiej? Bądźcie czujni! Już niedługo będziecie mogli posłuchać aktorki i aktorów Teatru Polskiego w Poznaniu czytających „Nanę” Emila Zoli w przekładzie Czesława Mastelskiego.

Émile Zola „Nana”, rozdział I – czyta Piotr Dąbrowski

Chcecie posłuchać o kobiecie, która wyrzucała pieniądze za okno, zmieniała ciągle kochanków wyzyskując ich i rujnując, a okresy szaleństwa przeplatała chwilami uniesień i czułości macierzyńskiej? Bądźcie czujni! Już niedługo będziecie mogli posłuchać aktorki i aktorów Teatru Polskiego w Poznaniu czytających „Nanę” Emila Zoli w przekładzie Czesława Mastelskiego.