VOD
Player
Przejdź do treści

Logo - Teatr Polski w Poznaniu

  • Repertuar
  • Spektakle
  • Bilety
  • Aktualności
  • Wydarzenia
    • Wuchta Wiary. Portret publiczności
    • QueerFest
    • Wiera Gran. #slowoktorezabija
    • Nasze obce. Rozmowy o wnętrzu i zewnętrzu polskości.
    • Konferencja TEATR OD}{NOWA
    • Przechadzki teatralne
    • Koncerty Plenerowe
    • Audiobook „Nana”, Émile Zola
  • Teatr
    • O teatrze
    • Historia
    • Sceny
    • Zespół
    • Partnerzy
    • Orkiestra Antraktowa
    • Dokumenty
    • Dotacje
    • Oswojenie – pielęgnuj swoją wrażliwość
    • Kontakt
  • Kup bilet
  • A A A
    • A
    • A
    • A
  •  
  • pl  
    •  
    • Repertuar
    • Spektakle
    • Bilety
    • Aktualności
    • Wydarzenia
      • Wuchta Wiary. Portret publiczności
      • QueerFest
      • Wiera Gran. #slowoktorezabija
      • Nasze obce. Rozmowy o wnętrzu i zewnętrzu polskości.
      • Konferencja TEATR OD}{NOWA
      • Przechadzki teatralne
      • Koncerty Plenerowe
      • Audiobook „Nana”, Émile Zola
    • Teatr
      • O teatrze
      • Historia
      • Sceny
      • Zespół
      • Partnerzy
      • Orkiestra Antraktowa
      • Dokumenty
      • Dotacje
      • Oswojenie – pielęgnuj swoją wrażliwość
      • Kontakt
    • pl
    Zmień kontrast
    Kup bilet

    Aktorzy

    Czarno-biała fotografia. Mężczyzna z wąsem, ubrany na czarno patrzy w obiektyw. Jedną dłonią trzyma się za szyję. Ma zmarszczone czoło. Na fotografii: Konrad Cichoń.

    Konrad Marek Cichoń

    Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego w Krakowie.

    KONRAD CICHOŃ W PODKAŚCIE RADIO_1875 – SŁUCHAJ!

    Ukończył również dwuletnią Policealną Szkołę Aktorską Art-play Doroty Pomykały i Danuty Owczarek.

    Kształcił się pod okiem Pawła Miśkiewicza, Jana Peszka, Doroty Segdy, Roman Gancarczyka. Zagrał w przedstawieniu dyplomowym „Dogville” Larsa von Triera w reż. Aleksandry Popławskiej (Billy) oraz „Marii Stuart” Friedricha Schillera w reż. Szymona Kaczmarka (hrabia Leicester).

    Od września 2016 roku w zespole Teatru Polskiego w Poznaniu.

     

    Obecnie gra w następujących spektaklach:

    • „Sceny myśliwskie z Dolnej Bawarii”, Martin Sperr, w reż. Grażyny Kanii

    • „Hymn do miłości” Marty Górnickiej, w reż. Marty Górnickiej

    • „Malowany ptak” wg J. Kosińskiego, w reż. Mai Kleczewskiej

    • „27 GRUDNIA” w reż. Jakuba Skrzywanka

    • „Śluby PANieńskie” w reż. Andrzeja Błażewicza

    • "28 dni" Olga Szylajewa, w reż. Kamili Siwińśkiej

    • "Kordian i cham. Powidok folwarczny" w reż. J. Bednarczyk

    • "Raut" w reż. Konrada Cichonia

    • "Kolorowe sny" w reż. Szymona Adamczaka i Wojtka Rodaka

    • "Macocha" w reż. Błażeja Biegasiewicza

    • "Raut: nowe brzmienia" w reż. Konrada Cichonia

    • "Lover's complaint" w reż. Miry Mańki

    • „Coco, czyli bałkańska operetka”

    • "Querelle" w reż. Piotra Pacześniaka

    • "Śmierć Chopina" w reż. Piotra Sędkowskiego

    Foto

    • Dwóch mężczyzn splątanych ze sobą stojących na elemencie loży teatralnej
    • Dwóch aktorów i aktorka siedzących na scenografii
    • Aktorzy w różnych pozach na scenie, w tle scenografia
    • Dwóch mężczyzn stojących wśród arrasów, ubranych w stroje epokowe. Za nimi mężczyzna w przyczepionym wąsem i stroju epokowym
    • Kobieta w sukni z plastikowych talerzy trzymająca za rękę mężczyznę w epokowym stroju.
    • Dwaj mężczyźni ubrani w stroje epokowe , starszy z nakryciem głowy i laską w ręce.
    • Na oświetlonym ciemnym tle,gdzie w głębi widać jaśniejsze tło przypominające ludzkie górne zęby, mocno oświetlony reflektorem, stoi odwrócony tyłem aktor. Na zdjęciu Konrad Cichoń.
    • Aktorzy oraz kukła stojący na ciemnym tle oświetlani światłem kilku latarek. Od lewej: Elżbieta Wegrzyn, Paweł Siwiak, Barbara Krasińska, Kornelia Trawkowska, Konrad Cichoń, Jakub Papuga, Sylwia Zajkowska.
    • Aktorzy w towarzystwie dwóch kukieł na niebiesko - czerwonym tle,w różnych pozach. Jeden z aktorów ma na sobie przebranie przypominające ludzkie wnętrzności. Od lewej: Sylwia Koronczewska - Cyris, Barbara Krasińska, Konrad Cichoń, Mariusz Adamski, Kornelia Trawkowska.
    • Aktor w towarzystwie czwórki dzieci przebranych w wojskowe mundury z doczepionymi wąsami na białym tle przypominającym ludzkie zęby. Na zdjęciu Konrad Cichoń.
    • Portret mężczyzny ubranego w damską suknie
    • Dwóch mężczyzn ubranych w peruki i damskie suknie siedzących na metalowej kracie. Jeden z nich trzyma w rękach sztuczne kwiaty.
    • Dwóch mężczyzn ubranych w damskie suknie i z perukami na głowie , stojący na metalowej kracie w delikatnym świetle.
    • Mężczyzna ubrany w damską suknię , stojący przy mikrofonie z rękoma uniesionymi do góry
    • Na pirwszym planie stojąca aktorka, z tyłu druga stojąca aktorka, w tle wyświetlona głowa aktora. Na zdjęciu Monika Roszko, Barbara Krasińska oraz Konrad Cichoń

    Wideo

    Partnerzy

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Newsletter

    Dziękujemy!

    Twój zapis zakończył się sukcesem. Do usłyszenia!

    • Youtube
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Strona z informacją dla niepełnosprawnych
    • Biuletynu Informacji Publicznej
    • Deklaracja dostępności
    • Kontakt
    • Przetargi
    • Mapa serwisu
    • Polityka prywatności
    • © 2016 Teatr Polski w Poznaniu.
    • created by
      projektowanie stron poznań
    Teatr Polski w Poznaniu
    Zarządzaj zgodami plików cookie
    Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
    Funkcjonalne Zawsze aktywne
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
    Zobacz preferencje
    {title} {title} {title}